✨ Desember – et lite tilbakeblikk
Desember forsvant i kjent stil litt for fort, men rakk heldigvis å fylle sekken med mange fine øyeblikk 🎄❄️
Det startet med en biltur til Digerneset med venninne – sånne turer der praten går lett, skuldrene senker seg, og man plutselig har løst både verdensproblemer og juleplaner før man er fremme 🚗😉
Det ble også julehandel her og der. Litt planlagt, litt spontant – akkurat sånn desember liker det best.
Et ekstra fint høydepunkt var første gang på Putti Plutti Pott sammen med datteren min 🎶💫
En helt ny opplevelse for oss begge – magisk, stemningsfull og veldig koselig. Noen ganger er det ekstra stas å oppleve noe for aller første gang.
Julekonsert i kirka ga rom for ro og ettertanke. En pause midt i alt, der tiden gikk litt saktere – akkurat det desember trenger mer av.
I butikken lærer jeg stadig noe nytt, og det er faktisk ganske gøy (og litt utfordrende 😄). Produkter, mennesker, behov – og jeg tar med meg både erfaringer og nysgjerrighet videre inn i det nye året. Målet? Å lære enda mer.
Butikken byr på mange fine vinterprodukter og helse- og velværeprodukter som gjør mørke dager litt snillere for kroppen – og ekstra hyggelige på tur.
Og så det aller viktigste:
En fin julefeiring med familie ❤️
God mat, varme øyeblikk og den gode følelsen av å lande litt før et nytt år starter.
Desember, du leverte. Nå er jeg klar for nye steg, nye idéer og nye muligheter i året som kommer ✨👣
2 comments
Du er dyktig kjære datter Elin. Tenker på hva du greier og foreta deg i hverdagen. Med arbeidet du gjør på din bedrift. Tar vare og steller godt med dine barn. Det er ikke så enkel altid din hverdag, men du takler alt veldig godt. Håper du starter det nye året med friskt mot og energi. Lykke til med det nye året og det som skal skje. God klem fra Pappa i Spania 😘❤️🌹
Du er dyktig kjære datter Elin. Tenker på hva du greier og foreta deg i hverdagen. Med arbeidet du gjør på din bedrift. Tar vare og steller godt med dine barn. Det er ikke så enkel altid din hverdag, men du takler alt veldig godt. Håper du starter det nye året med friskt mot og energi. Lykke til med det nye året og det som skal skje. God klem fra Pappa i Spania 😘❤️🌹